Ännu en lördag.

Jaha, då var den här LÖrdag snart över också. Har precis kommit hem från mamma där jag har lämnat Hampus.
Idag har jag spenderat dagen med min lillebror. Han är juh för go(nästan jämt). Var först när och kollade på Fredrik som spela fotbollsmatch, sen varit hemma.


Imorgon ska tänkte jag åka in till Norrtan på fm för att kolla på farbror Mats som ska kasta spjut i veteran sm, kan bli intressant:) Hoppas på fint väder också.

Handbolls damerna har träningsmatch imorgon kl 17, skulle gärna vilja se den. Nån som vill göra mej sällskap?:)


 

Kommentarer
Postat av: Therese

Naaaw. Nu har jag dåligt samvete för att jag skippar matchen imorgon och för att vi inte sågs idag! Men du, i like u alotttttt! Go natt!

2009-08-22 @ 23:21:16
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0