...

Hallå, hallå... sen jag uppdaterade sist så har jag...

...Varit i skogen och plockat blåbär, och nu har jag hur mycket blåbär som helst:) Vet bara inte om jag ska äta upp allt på engång eller om jag ska frysa in och spara. Tåls att tänka på:)

...Varit en sväng förbi Veronica och hälsat på Tindra:) Barnet växer så det knakar!! Men guu så söt hon är.

... Igår kväll sög det till i mammas BINGO-tarm. Jaha då hade Emma småbröderna att se efter. Tog med mej Jennie och bröderna till McDonalds, där alla kunde bli nöjda, Hungran (Daniel) fick mat, Hampus fick leka lekpark, och Jag och Jennie fick dricka kaffe och snacka skit:)      En väldigt trevlig Måndag!!



Jennie vill såklart gosa med mammas kissunge innan vi åker!



Hampan trivs som fisken i vatten:)


Efter en em med syrran!!!

Idag jobbar jag kväll, börjar 13,00, och som vanligt om man inte har ngot planerat innan man ska jobba så går man väl här hemma och städar! ÅÅ vad roligt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Mys! Var du och kollade på matchen?

2009-08-25 @ 12:52:21
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Vi får gå när det är på riktigt!

2009-08-26 @ 16:14:33
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0