Mmmmmmm...

Något jag verkligen måste ta tag i är att ut och springa! Men vad gör jag?, jo jag ligger på soffan och fantiserar om Marabou helnöt... ååå så gott!! Jag måste ladda musiken med mer spring musik, hittade en sida i aftonbladet idag där dom tipsade om bra springmusik, den ska jag kolla in:)

Igår åkte jag och Fredrik till Väsby. Fredrik skulle till Jim och tatuera sej. Han gjorde en stjärna på överarmens insida, Jim sa att det skulle göra grymt ont där, men Fredrik höll god min hela tiden, skrek inte en ända gång... tills vi satte oss i bilen och skulle åka hem:) Han sa att det var det värsta han varit med om och skulle aldrig göra om de!!! Stackarn:)



 Fredrik och Jim i lördags då det bestämdes att han skulle bli märkt för livet!!

Då var det klart!


Tänkte städa av lite här hemma innan vi ger oss av till svärmor på middag!!

Trevlig helg på dej!

Kommentarer
Postat av: Therese

Snyggt! Kan tänka mig att det gjorde ont! Hoppas ni får trevligt hos gunilla. kramkram

2009-08-21 @ 18:02:54
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Nu tycker jag du bloggar för dåligt;)

2009-08-22 @ 22:49:04
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0