Regnig dag.

Då är den här dagen snart över också. Har haft fyra dagar ledigt och imorgon är det jobb igen. Dagarna går så fort när man är ledig!

Idag har jag besökt min kära vän Veronica och hennes söta bebis Tindra. Vi har druckit kaffe och snackat framtidsdrömmar:)

Sötaste Tindra!

Tog med mej min "bebis" som har varit jätte trött hela dagen!


.

Åkte hem och åt mat med älskling sen bar det upp till mor min för att rensa förrådet. Tog ca 4 timmar!
som ni kanske förstår:)



Nu väntar jag på att Jennie ska komma förbi och säga hej!

Om jag har ork senare tänkte jag försöka mej på att snygga till bloggen lite:)

Kommentarer
Postat av: Therese

:) Fyfan för att rensa.. kommer du någon vart med bloggdesignen?

2009-08-19 @ 19:43:40
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Emma

bvm

2009-08-20 @ 09:38:28
Postat av: Emma

Jag har pillat lite på den nu! Men jag har en fråga! om du skriver en kommentar, ska jag svara i din blogg eller ska jag svara i samma inlägg som du skrev kommentaren i?:)

2009-08-20 @ 09:39:49
Postat av: Therese

Nu såg jag att du svarade. Du ska svara i min blogg, annars måste jag gå tillbaka i dina inlägg för att hitta ditt svar.. lite jobbigt. Snart är du en proffsbloggare! Särlek:)

2009-08-21 @ 16:57:19
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0