Uppe med tuppen.

Igår blev det en heldag med Jennie. När jag gick av kl 10.00 så åkte vi förbi Jompan och tog en fika. Handlade sen med oss lunch och åkte hem till Jennie och käka. Låg på soffan och tittade på sjunde himlen och Ellen, älskar Ellen:) Vid 3 snåret for vi upp till mor min för lite kaos i vardagen:) Där var det mer livat än vanligt även fast lilla lillebror inte var hemma. Nej då, då tar stora lillebror ton och ylar och kastar stolar, kläder och badbalja omkring sej! Han är väl i nån trotsålder av nå slag!!

Åkte sen ner till ICA och handla gottis till kvällen! Sen låg vi här på sofflocket som två degklumpar hela kvällen!!!


dom här två får icke godkänt. Blev väldigt besvikna.

Idag då. lördag morgon, då vaknar Emma 06.30. tänker nu hoppa in i duchen och sen bege mej upp till mamma innin jobbet kallar 11.00! Hrj så länge! 


Kommentarer
Postat av: Therese

Fan vilket dåligt minne man har? haha.



Jag har fått ont i magen igen, var in till akuten igår så jag jobbar inte idag. Fått citodon och någon magtablett.. dom ska fixa en tid för gastro undersökning.. får se om det visar något. Vi kan höras så får vi se hur jag mår på tisdag!

kram

2009-08-30 @ 20:31:20
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0