Vad ska jag välja?

Nu har jag ett problem! Ska jag köpa mej en data eller ska jag spara pengarna till en utlandsresa? Jag vet inte hur jag ska göra! Tänk om man ändå var gjord av pengar:) Vad lätt allt skulle vara då! Men jag är riktigt glad att jag inte har större bekymmer än dehär:)

Har gått en sväng med Jennie på morgonen, sen åt vi frulle hemma hos mej. Undra vad som bjuds till lunch (allt jag tänker på är mat).

Nu ska jag bokföra lite i min kassabok som jag börja med igår när lönen kom. måste se vart jag gör av mna pengar, jag är en riktig slösa och det funkar inte längre!! Skärpning Emma!!

Igår var Sunnys första dag på dagis efter semestar och så! Hon såg så ledsen ut när jag skulle lämna henne min lilla plutt! Jaja, jag vet att hon är en hund, men ändå:)


Här är hennes favvo plats på ballkongen:)


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag jobbar långhelgen nu, går alltså av på måndag kl 11.00. Ledig tisdag och onsdag. Kan du då? Eller så ses vi på lördag när jag går av? Kanske att du vill ha en nattgäst? Iofs, du har ingen gästsäng va?

2009-08-27 @ 18:27:26
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0