Zlatan

hallå alla 7 besökare:) Idag börjar jag dagen med att försova mej! Skulle vara utanför Jennie kl 08.30 för att gå en promenad. Men jag vaknar på morgonen och kollar på mobilen, 08.31:) Bara att hoppa i kläderna och ta sej ut.

Vi åkte sen upp till mamma och tog en kaffe, innan jag börja jobbe kl 12. Sitter nu i soffan med älskling och hans bror för att kolla på fotboll, Zlatans Barcelona!!!
Imorgon jobbar jag dag, så ska upp tidigt!! Usch!!

Bjuder på en bild på mina älsklingar. Sååå söta:)



Kommentarer
Postat av: Jompan

Hej sweet! Kul att du skaffat en blogg gumman :) Har också tänkt göra de... men tiden finns inte nu tror jag hehe! Hoppas du skriver massa roligt så man håller sig uppgraderad om vad du har för dig! :P

Kram

2009-08-20 @ 18:55:59
Postat av: Therese

Fan va du är duktig. Fixar rosa! Cool! :)

2009-08-21 @ 14:26:41
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Jompan. app, tänkte se om det här med blogg är min grej:) ja antingen kan du ju följa min blogg eller komma över på en fika nån dag?:) ha de bra! Kram

2009-08-21 @ 16:11:40
Postat av: Therese

Ibland så! :)

2009-08-21 @ 16:18:01
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Jompan

Men jag kan ju göra både och med =) Kan höra av mig nånting i veckan som kommer till dig.. Trevlig helg! Kram

2009-08-21 @ 18:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0