färdig jobbat...

... för denna vecka:)

Precis kommit hm från jobbet, sitter nu på att farmor ska komma förbi på en fika:) Mysigt!

Ville bara komma med en fråga. Ska ni vaccinera er mot den nya influensan? (Får förmodligen bara svar av dej Therese:)) Jag är osäker på hur jag ska göra, och nästa vecka börjar deet väl, läste nått om de! 

Undra om man ska skriva sej en veckomatsedel och dra och handla mat, skulle vara jätte behövligt!
 
Ska ha bus-hampus här inatt och imorogn förmiddag. Gos!

Har inget att skriva... hörs kankse senare!!

 

Kommentarer
Postat av: Therese

Yes. Jag kommer vaccinera mig, varför inte lixom? Vi är en riskgrupp pga att vi arbetar inom vården. Tan föfan:)



Kul att se dig lira idag sötnos. Du är alltid min stjärna på plan!

2009-10-10 @ 18:59:21
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0