Hemma på soffan.

Igår for jag och Veronica till flygis i Norrtälje för att storhandla. Köpte blommor till ballen också, och gissa om jag blev nöjd!! Första gången jag har "Vinter blommor" på ballkongen, känner mej vuxen nu:)

När vi kom hem var det bara att packa in alla varor sen bege sej till jobbet för att ha natten, var dock inte jätte ansträngande då vi personal skulle äta middag tillsammans på restaurang i Norrtälje. kom tillbaka lagom till att alla var klara för natten:)

Idag när jag sluta har jag umgåtts med Jennie, Veronica och söt-Tindra:) Mys!





Pricken över i:et idag var att när jag kom hem just nyss så låg Desperate Housewives boxen säsong 5 innanför min dörr, Jag är lycklig.

Väntar på min Karl som kommer hem närsom, vi ska äta räkor och pasta idag. och ikväll är det träning, skoj!

Fy vad jag är trist!!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hello babe.

Mys att du oxå fått hålla i en lite fis!



Du vet, jag kan inte mitt schema i huvudet.. men någon dag ska vi väll kunna ses! Vi hörs om det på telen istället.



Och ja, du är rätt trisst. Du bloggar väääldigt dåligt. När ska du skärpa till dig på riktigt?;)

KRAM

2009-10-13 @ 16:08:56
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0