Ledig Fredag.

Idag är det äntligen Fredag, och jag har ledig fredag:) Ledig helg. Började dagen med att ligga kvar i sängen och kolla på Vakna med the voice, älskar det!
Sen var det bara att ta med Sunny ut på promenad. Passade då på att ringa upp min fastighetsägare då det är någe fel på våran spis. För det första är den från tidigt 1900-tal och på senare tid har vi inte kunnat köra 2 plattor och ugnen samtidigt för då har proppen gått!! Men så igår använde jag mej av EN platta och ugn, och proppen gick, då fick det vara nog. Han skulle kolla med el-gubben om han kunde komma över redan idag (Tack så mycket), och det innebär att jag måste hålla mej hemma idag, vilket är ganska jobbigt för mej, då jag har väldigt svårt för att bara sitta hemma, det bara kryper i hela kroppen på mej. Då tänker ni nu att varför gav hon sitt hemnr när han bad om ett nr han kunde nå mej på, jo Emma Elisabeth kan INTE sitt eget mobnr. Jag skäms.

Aja har käkat frulle bäddat rent i sängen och slängt i en tvätt. Tänkte städa golven och rensa underklädes-lådan också. Sen kommer juh älskling hem kl 3 så jag klarar nog dehär:)

Idag ska vi äta hemmagjord pizza och äta godis till IDOL. Nämnde jag att jag Älskar Fredagar!

Just ja sällskap ska vi få ikväll också, lillebrorna kommer för att övernatta här hos oss! Undra vem som får sova på soffan:( Kanske dags att ta tillbaka gästsängen!



Bröderna Brand förra julen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0