Torsdag.

Fan vad kallt det har blivit ute. Var precis ut med Sunny, jag frös öronen av mej:(

Så i mitt liv de senaste 2 veckorna har jag:

Varit på Ladies Night, det var så jääävla bra, dit åker vi nästa år igen, men skippar då efterfesten så att man slipper att ta en taxi hem till rimbo för 1118 kr efter att ha tappat bort sin kamera (underbaraste, finaste kameran)
Dagen efter bjöd på rejäl bakisdag, men kommer på att kl 3 ska jag åka till Hallstavik för att spela en handbollsmatch med EN avbytare på bänken (springa tills man svimmar). Förlorade!

Veckan bjöd på öppna förskolan med Veronica och Tindra=) Jobb, Jobb, Jobb, Marknaden i rimbo som man längtar efter men efter tänker "var det bara det". Som resten av Rimbos befolkning så köpte jag strumpor och brända mandlar:)

På fredagen bjöd älsklingen med mej på musikal på ChinaTeatern, vi såg Hairspray, Rolf Lassgård och Morgan Alling som kärlekspar var riktigt kul att se:)
 Lördagen var det hampus besök som gällde, resulterar i en slut Storasyster! Som sen spelar handbollsmatch och... Förlorar!

Varit med Jennie till bilprovningen, en resa för sej:)

I helgen väntas hemmaspa, behövligt. Och just ja handboll utan förlust, förhoppningsvis:)





Kommentarer
Postat av: Therese

Äntligen kom det, inlägget alltså! :)



Ja, nästa år skippar vi efterfesten. Fysatan. Ses på lördag!

2009-10-08 @ 15:09:12
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0