Är helt slut!

Just hemkommen.

Åkte kl 09,00 till Uppsala imorse, och vilken dag sen då. Herregud jag och Veronica i det varuhuset var en rolig historia, och så vi har skrattat. Kommer troligen ha träningsvärk i magen imorogn:)

Var tillbaka i Rimbo vid 14 igen, hem till Veronica tog en kaffe, åkte sen med mamma och Daniel till Täbycentrum för att köpa lite finkläder till helgens festligheter!!! Kom tillbaka till Rimbo vid 19, åkte upp till mamma tog en kaffe och kom hem nu vid 21. Är totalt slut i hela kroppen och en smula fattigare på kontot:(

Träffa Hanna hans inte med, ska därför till Norrtälje för att träffa henne imorogn på fm, innan jag börjar jobba kl 15, och då har natten.

Nej nu blir det sängen på dirren, nya tag imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha. Så kan det gå! Hittade du någe på ikea då?



Så du var här utanför men inte hälsade på! Schyrre!

Ja, jag hoppas jag är bättre redan imorgon! Fan va jag vill bajja nu!



Ring doktorn imorgon!

Kram

2009-09-03 @ 22:08:59
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA. riktigt skönt! :) Mår bra fortfarande så jag tror det håller i sig!



Idag var vi på stinsen, dit vill jag åka med dig och handla i lugn och ro. Alexander stressar så jäkligt! Hur bra som helst där iaf!



Hoppas du får skoj hos mormor!

2009-09-05 @ 17:37:31
Postat av: Therese

Hörrö.. det var jag som kommenterade!

2009-09-05 @ 17:38:41
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0