Idol

Har precis kollat på Idol. Jag tycker om den nya juryn sååå mycket, dom är så mysiga:) Är ett riktigt underhållande program!! Love it:)

Sitter i soffan och får höra på ljudet av fotbollsmatch (som vanligt). Funderar på att lägga mej i sängen och sätta på en film. Efter att jag gått ut med Sunny! Tycker inte om att det har börjat bli så mörkt på kvällarna, känner mej inte direkt säker när jag går med "stora, farliga" Sunny!!

Imorgon är det jobb som gäller, börjar 12 och jobbar sen till 10 på torsdag. Och på Torsdag är det handboll kl 19, damerna möter skuru i Norrtälje. Någon som vill titta med mej???



Så himla rolig bild på Sunny och Rocco. ingen av dom var direkt intresserade av att hamna i min blogg. På en promenad i rimboskogarna förra veckan... Veronica, vi försöker iallafall:) ingen hund är juh perfekt!!!

Kommentarer
Postat av: veronica

Haha ne de e inte lätt med 2 hundar som gör vad dom vill fast vi står och skriker som 2 galningar:) dom är ju iaf otroligt söta och dom är oxå ptroligt uppfostrade när dom vill;)

2009-09-16 @ 08:11:14
Postat av: Linda

ska du kolla på handbollen ikväll?

2009-09-17 @ 12:39:19
URL: http://superiorchica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0