ingen ork.

Är på dåligt humör. Hatar när ens dagar börjar dåligt. ligger här på soffan och har ingen ork till någonting!!!
Duschat har jag gjort iallafall:)

Har varit mentalt stressad i över en vecka för jag har inte fått in någon vikarie för mitt lördagsnatt-pass i helgen, igår löste det sej tillslut. Tack Helen och Martina!!

Måste tänka ut vad jag ska bjuda bästis på förmiddag, sen åka ner på byn för lite shopping (mat, vin) Hon kommer nämligen hit efter jobbet idag, ska bli jätte mysigt, måste jobbar bort mitt dåliga humör tills hon anländer. Hur gör man det på kommando?



Längtar till i helgen ska bli så jävla kul! Ladies only!!

Nu Ellen på tv!



Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för några himla mysiga timmar idag bästis! Me like alot! Vi ses snart igen, lääängta! (:

2009-09-24 @ 21:38:58
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0