inte ok!

Jag var inte så bra på dethär. När jag läser nåns blogg så tycker jag att den ska skriva varje dag, kommer et upp fler inlägg om dagen är juh det jätte bra:) Men jag då. Va typ 5 dagar sen jag skrev, det är INTE ok! Ryck upp dej nu Emma!!

Helgen har bestått av lång-helgs-jobb, Det innebär att man jobbar fre till lör och sön till mån! Det är så skönt när man gjort sin helg!

Men Lördag kväll bjöds det på Fest, mormor fyllde ju år. Var verkligen jätte trevligt.


Kusinerna Sandra och Felix har blivit stora nu!


Moster Lena och mamma tar en sväng om har har riktigt kul:)


Alltid lika söta Moster Linda:)


Tomas och Stiga bakom baren!!

Fredrik och jag.

Nu när jag siitter och kollar igenom bilderna så ser jag att jag inte tagit någon bild på mormor!!

ska klä på mej och gå ner till colorama och beställa hem en tapet. Så i helgen blir det tapetsering här hemma:)

Hej då bloggen!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ännu fattigare efter coloramabesöket.

2009-09-09 @ 21:11:12
Postat av: veronica

Ja dom har verkligen blivit jättestora!!!!! Gud så spännande, då blir det fika hemma hos dig nästa vecka då så man får se nya tapeten;) Kram

2009-09-10 @ 07:52:45
Postat av: Therese

Jaså. Vart ska du byta? Vardagsrummet?

2009-09-10 @ 18:08:22
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Emma

Mamma, ja jag blir fattigare. Det är en nackdel!!



Veronica, bjuder mer än gärna över dej på fika nästa vecka:) kommer bli skit fint dehär!!

2009-09-10 @ 22:01:27
URL: http://emmaenilsson.blogg.se/
Postat av: Tiss

Han den äldre bakom baren ser ut som grannen i barnprogrammet "Dennis" ;) Kommer inte ihåg vad han heter nu, men vet du vem jag menar?

2009-09-11 @ 19:44:00
URL: http://lutzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0