Nya tag.

Ok Tessan här kommer de!:)

I helgen hade vi bus-hampus här, sov hos oss från lördagen till söndagen. Han slog upp sina blå tio över sju, på tog för tidigt för min smak. Men så är det väl att ha småbarn på övernattning. Gick ut med vovven en sväng. Bar sen iväg med Jennie på bakluckeloppis i söderhall. Var guppit för barnvagnen och vi fann inget, men mysigt var det:)



Och just ja, följde med och spelade lite handboll på lördagen också:) Almunge hade ont om spelare när om skulle möta upplands-tuna i en träningsmatch så vi fyllde på. Va riktigt roligt, hade inte spelat på över ett år så det ömmar i kroppen nu:)
På tal om handboll så tycker jag att Rimbos damer som tagit sej upp till elit är så jädrans bra! 

Imorgon består dagen av gym, Fika med Veronica och Jennie sen jobba natt.

Nu hoppa in i Duschen och sen vänta på att Anna Anka ska visas i rutan:)

Tippsar om att The ugly truth som går på bio är Riktigt bra. Se den:)

 

Kommentarer
Postat av: Therese

satans så grymt! kul att lira! blev det några mål?



och så torsdagen.. min lärare kommmer till rimbo 16.00 för att hälsa på mig på jobbet.. stannar till 17.. så jag kommer till dig senare än planerat!

KRAM

2009-09-22 @ 18:12:01
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh just det. jag vill oxå på loppis!!

2009-09-22 @ 18:13:06
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0