ont i huvudet!!!

Jag har som vanligt ont i huvudet. Det är så jädrans jobbigt. Och inte hjälper det med ipren heller. Måste ta tag i och ringa optikern för att skaffa mej linser. Glasögonen vet jag aldrig vart jag har dom!!

Idag har jag varit en sväng till Veronica och Tindra, där bjöds det på kaffe och lite bebismys:) Bestämde att vi skulle till IKEA imorgon, jätte kul. Prata om att åka till barkarby istället för uppsala, bara det att varken jag eller Veronica vet om vi hittar riktigt (Jag äger inget lokalsinne), det visar sej hur det går:)

Ska oxå hinna med att kolla efter nått att ha på mej i helgen då min kära mormor ska ha 60-års fest!! Ska bli skit kul, tiden går så fort känns som det var nyss hon hade 50-års fest!!!

Och sist men inte minst, ska jag träffa min underbara älskade Hanna imorgon, ska bli så himla roligt, nu var det ett tag sen sist.



Köpte äntligen en såndår "fårmatta" på ikea som Sunny bara älskar, ligger här i solen och njuter! Sötis:)




Just ja, jag och älsklingen hyrde film igår, "Män som hatar kvinnor" Den var så himla bra!! Men så jädrans hemsk att man fick äckel känslor i hela kroppen och ville gråta en skvätt.  Nu ska ni få höra, pga gråta en skvätt, jag jobbade natt på måndagen och kunde inte kolla på Zlatans match med Fredrik, frågade sen min fotbolls-och Zlatan-tokiga pojkvän om han blev glad när Zlatan fick göra ett mål? Jadå visst var han glad. -"Jag blev så glad att jag grät en lycko tår"... Visst är det väl för sött. Jag gråter av lycka när familjer på Extreme home makeover får se sitt nya hem, han gråter av lycka när Zlatan gör mål. Alla är vi olika:)

Nej nu ska jag lägga mej och vila ögonen så kanske huvudvärken ger med sej!!
Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Therese

Du måste gå till doktorn Emmis! Du kanske har högt blodtryck???



Skönt att du skaffat dig en sån skön matta till sunny, slipper hon bita i min;)



Fredrik är för rar.



Det är lätt att hitta till barkarby, bara köra raka vägen från rimbo typ! Sväng av mot solna efter danderyd och kör sedan rakt fram!:)

2009-09-02 @ 21:36:11
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Föressten, jag vill aldrig i hela mitt liv se män som hatar kvinnor någe mer! FÖÖÖR LÄBBIG!

2009-09-02 @ 21:37:27
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0