Ännu en dag har passerat!

Ja då är snart denna lediga dag slut också! Gymmet imorse var en plåga, shit vad man tappar när man inte varit där på ett tag (sen i oktober)! Men det är juh bara att kämpa på:)

Hem och duscha sen gå till bästis mamma Lotta som fyller år idag! Var  jätte soligt, och vi satt ute, blev smått svettig:) Var trevligt att träffa Tessan också, nu är hon helt färdig i sin hall så jag måste ta mej dit nån dag och kolla på det färdiga resultatet!! Säker hur fint som hellst!
 Sunny hade en liten lekkamrat hos Lotta, Diz heter hon. Vet inte om dom lekte så mycket, dom mest gnabbades (Sunny är en sur-tant och Diz var en extra svans till Sunny)



Gick sen en sväng förbi Jompan och Tussan, lite ballkonghäng:)



Efter det hem för en snabb lunch och sen vidare hem till Farmor och Nilla, där blev jag sittandes ett par timmar, så mysigt att fika med dom. Så himla goa:) Jag kommer förbi snart igen!!!

Nu har jag även betalat räkningar, deklarerat och anmält flytt av telefon och bredband, jag är inte i sista sekunden, ett steg närmare mitt vuxna ordningsamma liv! Haha!

Just ja, kolla in den här sötnöten då, vi fick underhålla oss med att äta, blåsa såpbubblor och promenera medans hennes mamma var inne med katten på Albano. Tur vi hade underbart väder:)



Fortsatt trevlig kväll. Glöm ej Desperate Housewives ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0