Börjar få orken tillbaka.

Va en period som jag inte orkade nånting, ville göra massa men blev liggandes på soffan och fick inget gjort.
Nu vänder det!! Varit på IKEA och inhadlat hallmöbler och annat "nyttigt", nu kom jag precis hem från Edsbro där jag handlat super fina taklister, med stöd från morbror Perra:) Nu ska dom målas, kanske att vi gör det imorgon.
Har även storstädat idag. Duktig kvinna:)

Var till MVC imorse, allt var bra som vanligt, fick tid i norrtälje nästa gång då hon jag går hos har semester, fick även tid till gången efter då det är den 24/9... 2 dagar innan bf, Skulle höra av mej om bebis redan kommit ut då:) känns helt overkligt!!! Idag gick hon även igenom lite om amning och så, och det känns så långt bort men ändå så nära... ÅÅÅ vad jag vill att hon ska komma ut nu!!!!

Nej nu ska jag hämta Fredrik på jobbet och sen åka upp till mamma där det bjuds på middag!! Hörs!!



Pappa-Fredrik och Mamma-Emma. Nej du, det klingar inte rätt i mina öron:)

Kommentarer
Postat av: Therese

Att du orkar köpa lister som är "omålade" eller i fel färg. Du är höggravid! Ha en trevlig helg babe!



Du kommer bli den bästa bästa bästa mamman:)

2010-08-27 @ 18:24:45
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Alicia ♥

Hej Hej Tjejen!

Hur mår du? :)

Snart dags för er juh ;)



Kramar

2010-08-30 @ 11:16:12
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0