Halsbränna?

Kan det vara så att jag håller på att få halsbränna?
Jag har aldrig haft det, men har det kännts som att det är på väg nått upp i halsen när jag böjer mej eller när jag sitter utan att lutar mej bakåt!! (förstår ni?=)) Det är typ som en spya påväg, men det känns indå inte som en spya!!! Svårt att förklara. Det kommer inte heller upp i halsen utan precis nedanför! aja...

Dagen idag: Städat, tvättat, haft besök av farmor, faster, farbror och kusin. Jag har också jobbat 4 timmar och gjort iordning en sänggavel, (visar er bild imorgon), pysslat i sovrummet. Blir såå fint:)

Nu är jag trött som satan och känner mej väldans mör i kroppen, behöver sova nu. Natti

Kommentarer
Postat av: Therese

Ohherreminge. Jobbigt om de är halsbränna! Men tur att det inte är fööör länge kvar till stjärnan ploppar ut:) Du är världens vackraste gravida kvinna, jag glömde säga de idag!

Pöss!

2010-08-06 @ 21:40:43
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese - mamma till Adrian

Det är nog halsbränna du har. Så hade jag med under graviditeten.

2010-08-06 @ 23:03:13
URL: http://lutzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0