Slapp Lördag!!

Idag har det varit en riktig slappar-dag. Slet upp Fredrik imorse och åkte hem till mamma för frukost, blev kvar där till ca 15,30, då hade vi ¨ätit frukost, lunch kollat "Lotta flyttar hemmifrån" och hoppat studsmatta (Fredrik var orolig att bebis skulle ploppa ut och fara illa så han ville inte ha mej uppe på mattan:)).

Åkte sen upp till Rånäs och kolla fotboll, Rånäs mot Edsbro. Stod att tjattrade med moster Linda mest:)

Åkte hem la mej i sängen sov i 2-3 timmar, Då Fredrik lockade upp mej med Pizza:) Ligger nu i sängen igen och slösurfar, väntar på en film som börjar om en halvtimme. "Vägen ut".

Herre vad jag längtar till bebis vill komma ut, även fast jag tycker att dagarna bara flyger iväg så känns det ändå så lång bort till 26/9 och kanske ännu längre, vanligast som förstföderska är tydligen +5 dagar, skulle vara drömmen att få -14 dagar:) Vill inte tänka på det HELA tiden men tankarna far dit ändå.



Underbart just nu skulle vara att åka till Grekland en vecka, få tillbaka lite färg på kroppen och vila ut med älsklingen, men det känns juh lite riskfyllt, eftersom jag helst vill föda på danderyd:) Men visst skulle det vara underbart!!

            Vi 2 Grekland -09




Tessan, nästa gång vi ses ska du få ha en blogglektion med mej, jag vet lixom inte ens hur man gör bilderna klickbara:)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoppa INTE studsmatta!!!!!! Ses på torsdag? Jag ringer:)

2010-08-24 @ 18:04:07
URL: http://sindarvelukas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0