Det här är inte min grej.

Nej usch vad dålig jag är på det här med att blogga. Jag har ju tiden men det jag saknar är fantasin eller inspiration. Vad ska jag skriva om? Det händer ju inte alltid så mycket om dagarna.
Och det jag tycker är stort, tex "att Lova sov ett par timmar i vaggan igårkväll, och mamma och pappa inte alls kunde slappna av och njuta av att ha hela sängen för oss själva, utan låg och lyssna efter minsta ljud från Lova, så vi fick ta upp henne till oss" Det är ju inte å stort och kul för er att läsa:)

I helgen ska pappa Fredrik spela Fotboll, nattcup i Uppsala. Jag och Lova tar därför vårat pick och pack och övernattar i Täby hos Therese och Alexander, kollar Idolfinalen och myser, Det ser vi fram emot:)

Glad tjej...



... Trött tjej:)



(På bilden då hon sover tycker jag att det finns lite Andreas Weise över henne!! Hahahaha!)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hahaha!! Ja, faktiskt!

2010-12-10 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0