Är jag vuxen nu?

Ja, jag måste väl nästan vara det!!!
Jag och min Sambo har nämligen köpt hus:) Super Lycklig!!! Vi var och skrev papper igår.

Har varit en riktigt jobbig vecka, med budgivning och väntan och spänning!!! Men nu är det verkligen vårat!!
Är inflyttning i Juni så vi har tid på oss att packa i lugn och ro och planera för vår nya lya!!
Skönheten vi lagt vantarna på är grön och ligger i utkanten av Västertorp, och är perfekt till våran lilla familj bestående av mej, fredrik och sunny-baby:)

Vill somna nu och sen vakna upp i Juni, snön är borta, sommaren knackar på dörren och vi flyttar! Underbart!

Du och jag! Älskar dej oändligt!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jaaaa. Nu är du verkligen vuxen bästa du! Vi måste ses, jag har 2 saker till dig!;)

Puss!

2010-02-25 @ 12:45:19
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Annie

Gud vad roligt för er :D Grattis o hoppas allt är bra!

2010-03-02 @ 20:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0