Tandläkaren!

Har varit hos tandläkaren nu på morognkvisten, dubbelbesök tillochmed. Först hos tandhygienisten och skrapa tandsten, sen till Tandläkare för att kolla mina käkledsproblem. kalaset gick på cirkus 1000 spänn och då har jag ändå ett besök kvar!!! Man blir fattig av detta!!!

Idag tänker jag på dej Therese, vet att det kommer att gå bra, du får gärna ringa sen om du orkar, annars ringer jag imorgon!!! Älskade vän!

Ska snart klä på mej och gå ut och möta Wirre och Tindra, är juh så himla härligt väder ute!!! Måste ta vara på solen.

Denna lediga dag händer det annars inte mycket, träning ikväll i almunge!!

Snart är det påsk och då är det Gördalen som gäller. Hoppas på solsken så man får lite liv i ansiktet igen!


Norska gränsen. Påsken -09


Kommentarer
Postat av: Jompan

Kul att du börjat skriva igen gums :) Längesen...

2010-02-08 @ 14:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0