Väntar på Fredrik!

Sitter hemma och har just käkat frulle. ska klä på mej och gå ut med Sunny sen åka och hämta Fredrik. Han slutar tidigt idag, så vi ska åka och hyra film, och krypa ner i sängen igen:) Mys! 

Tar sen och åker förbi Wirre för en kopp kaffe. Ja ni sen är det jobb igen, jobbar natt, men när jag går av imorgonbitti så tar jag helg, då ska jag till farmor och fika, sen träffa Jompan. Lördag ska jag träffa Tessan sen iväg på handbollsmatch, Söndag blir det nog middag och bio med Fredde:)!!! 

Ha en bra Torsdag!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Full rulle! Själv blir det inge kärlek för min del på söndag.. tråkigt. Men förväntar mig fina blommor på måndag!:) Ses snart!!:)

2010-02-11 @ 11:14:00
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0