Jobbhelg kvar!

Nu har jag bara en jobb helg kvar, fredag kväll och lördag natt, sen har jag semester. Helt underbart.

På måndag efter att vi varit på MVC så drar vi ner till Malmö, och hälsar på Fredriks Pappa och syskon, stannar där högst en vecka.

Efter att nästan ha flytit bort här hemma i flera dagar, kom vi i onsdags på den underbara iden att sätta på AC:n, vaknade på natten av att jag frös, så jädrans skönt!!!:)

Fick mobilräkningen nu, den som va från när jag va i Tunisien, 1139 kr (400 kr normalt), fasen också!!!!

NU längtar jag så mycke tills bebis kommer, vill bara att dagarna ska försvinna!!!:)

 

Fredrik och jag i Malmö, västra hamnen för kanske 2 år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0