Full rulle.

Efter att ha jobbat i helgen, kom jag hem imorse, slängde mej på en filt ute på gräsmattan och tänkte sola. Men nej, på tok för varmt, kan inte ligga på mage, kan inte ligga på rygg, jaha, Emma måste skaffa sej en "brassestol". Ringde istället över Farmor på en fika, satt och planera allt som bör göras och prata bebis-prylar:) Mysigt!! Tack Farmor för sällskapet.

Åkte sen till barkarby, shoppade lite kläder och grejs på IKEA, bla en spjälsäng som var nedsatt från 895 tror jag till fantastiska 299 rikstler, klart man måste passa på:)

Imorgon bär det av till björkö-örn för sol och bad!! Lovley!!:)

Har inte tagit magbilden för v 28, lägger upp det imorgon om tiden finns istället!! Godnatt..

 



Den gamla bilden bjuder jag på:)


Kommentarer
Postat av: Therese

Mys med spjälsäng! När sätter du upp den eller är det redan gjort!?:) vi ska oxå bada imorgon igen, tog ju mitt första dopp idag. Otroligt skönt! Ses på lördag!

2010-06-28 @ 23:09:47
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Hehe. Badade du? Jag badade idag igen och det var tokskönt! :)



Det är så himla svårt Emi, men Sanne önskar sig nog något fotbollsspel till ps3.. mig är det svårare med! :/ Men du ska väll kunna hitta på nått, du har ju känt mig ett jävla bra tag!;)

2010-06-29 @ 19:28:15
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Emma, 21 år & Gravid <3

Tråkigt att jobba midsommar afton :S

Men som sagt,du får ta igen det nästa år ;) hihi.



Ja det är riktigt mysigt att hålla på

och fixa med bebis saker :)

Idag har jag packat BB väskan :D



Vilket kap ni gjorde med sängen :D

Riktigt bra ;)

VIlken säng var det?

Gulliver? :)



Kramar

2010-06-29 @ 21:57:14
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0