Soffläge

Idag gick jag upp halv 10. Jag sover till mellan 9 och 10 varje morgon nu, har blivit en riktig tröttmössa!! Varit ut med Sunny en sväng, käkat frulle och sen bara legat på soffan hela fm, har varit så mycket ett tag nu.

Igår hade jag lite kalas i efterskott här hemma eftersom jag va i Tunisien när jag fyllde år, va folk här från halv ett till åtta på kvällen, jätte trevligt, Tack alla för presenter och fina blommor!!

I lördags va vi iväg på släktträff hela dagen, va oxå väldigt trevligt,många man inte sett på ett tag!!

Börjar komma iordning lite smått nu, ska nog åka och kolla på tapeter i vecka, till sovrummet, det ska bli spännande, jag och Fredrik tycker oftast väldigt olika:)

Och bebisen sparkar och lever rövare mest hela tiden, nu käns sparkarna som riktiga karate-kickar därinne, en vild en tror jag:) Går upp i vikt gör jag också, lite för fort tycker barnmorskan:) så nu får jag onda ögat av Fredrik så fort jag vill unna mej lite för mycket gott:) haha!! -"Tänk på vad barnmorskan sa"!!  Jaja!!

Nej nu ska jag duscha och vattna alla blommor jag fick innan jobbet kallar för ännu en natt!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Mormor o morfar och dom kanske kommer på torsdag då dom ej är bjudna på festen. Så jag tror vi tar firandet på festen!

2010-06-21 @ 14:00:23
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Åh så mysigt :) hihi,

Mina har avtagit ganska mycket den senaste tiden

då det är alldeles för trångt :D

Haha både för bebis och mig ;)

Nu är det mera bök man känner haha :D



Nämen grattis i efterskott.

Härligt med en utlansresa (jag vill oxå)

Gud så brun du är människa :D



Jo tack här är det bara bra.

Vi har precis börjat komma i ordning

i bebisrummet nu :)



Kramar

2010-06-21 @ 14:24:58
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Emma Siljeholm - att bli en egen familj

Du är gravid:) då FÅR man gå upp i vikt:) jag passar iaf på att unna mig saker nu medans man kan;)

2010-06-22 @ 09:09:30
URL: http://emmasiljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0