Sommardag

Packade picknickväskan och for till stranden imorse!! Helt underbart!! Hade med mej Sunny också som fick ligga under vårat gamla balkongparasoll:) Snacka om att jag hade packning med mej:)

Jäte mysigt hade vi det, gick på en liten promenad bort til en båthamn också, jätte fint, som ett vykort!! Roslagen på sommaren är grejjer de:)

Hade med mej kameran men gömde tyvärr bort den så inte en enda bild från stranden:(

Efter vi kommit hem for jag iväg med sällskap av Jennie, till Sundbyberg och kolla på vagn, den var jätte fin så den fick följa med hem:) En svart Urban jungle, är jätte nöjd!! Nu kan bebis få komma:) Eller kanske inte riktigt ännu:)

är helt slut nu, tack och gonatt

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh va kul med vagn!! Nu måste jag komma och provköra!!

2010-06-30 @ 10:35:47
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Haha njae jag vet inte om det vart för mycket :P

Har lite svårtatt uppskatta hur mycket man verkligen behöver ha med sig :S

Svårt att veta hur länge man får stanna osv ;)



Jaha, en Hensvik kanske? :P hehe.



Låter som att du hade en toppen dag igår :)

Va härligt.



Vd gör du idag då? :)



Kram

2010-06-30 @ 13:01:27
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Okej va härligt med ledig helg :)



Jadu, jag tvättar,städar

fixar & donar haha :D

det är väl det jag fördriver tiden med :p haha.

Skönt att bebis snart är här,

har man nått att göra ;)



Hur mår du & magen idag? :)



Kram

2010-07-01 @ 11:57:46
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0