Urban Jungle

Jag tror att jag äntligen bestämt mej för en vagn... Det lutar mot en Urban jungle! Den verkar som en himla bra promenad vagn, och då jag kommer att vara ute ganska mycket eftersom vi har lilla Sunny så är en stabil promenadvagn ett måste!! Men då den är ganska dyr så tänkte jag kolla efter begagnat på blocket, kommer ut hur många som helst varje dag så där skulle man kanske kunna fynda en dag:)

Idag har jag vait i Uppsala och träffat min underbara vän Hanna från gymnasiet, var säkert ett år sen vi sågs sist. Hon blev lite smått chockad då hon såg mej med bula på magen, hon viste inte att vi skulle ha bäbis:) Jätte roligt:)

Imorogn ska vi åka och kolla tapeter, spännande:)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hihi. Va kul!! :) Hur mådde hon då?`



Hörde att ni förlorade mot bojen.. och att bojen tog hem vinsten i alla matcher idag?;D

2010-06-22 @ 22:53:29
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Emma Siljeholm - att bli en familj

nää nu är de bara 6 dagar kvar till bf! shit vad tiden snurrar iväg... de trodde på RUL att de var en flicka så vi får väl se om de hade rätt:)

de känns helt otroligt, trodde aldrig denna tiden skulle komma...typ:) men nu väntar och längtar man så fruktansvärt!



har ni kollat kön? och när är du beräknad?

2010-06-23 @ 07:06:15
URL: http://emmasiljeholm.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Ja ett råd Emma..

Börja köpa saker i tid haha :D

Vi hade mycket redan rätt tidigt,

och nu fattas bara en byrå & lite smått,

men det sånt gör en bara himla stressad :p



Näe vi bor faktiskt i lägenhet.

Fast en lite ovanlig än haha :D

Med egen ingång & gräsmatta.

Bilder kommer upp så får du se ;)

Hur bor ni? :)



Ja vi har köpt vagn,beställde den i början av Maj

Och nu har den äntligen kommit till B-hus.

Vi ska hämta den i helgen :D

Det vart en Emmaljunga Smart duo kombi ;)



Kramis

2010-06-24 @ 17:29:31
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0