Desperate ikväll!!

Äntligen är det Desperate Housewife ikväll, har längtat:)

En film jag vill se är Änglavakt, hur bra verkar inte den va, Mikael Nyqvist är juh så jädrans bra!! Den måste jag gå och se. Och remember me vill jag också se. När tid finns, jobbar i helgen IGEN. Men sen är jag ledig 10 dagar över påsk, ska bli såå skönt!

Ska snart börja med maten, fläskfile och wokgrönsaker, mums:) Blir ju nuförtiden sena middagar när Fredrik inte slutar förrän kl 7!!

Och jjust ja, va ju till Thuns med Wirre och Tindra igår, och jag kom hem med skorna jag kollat på sen innan jul, så himla glad, får vårkänslor i kroppen:) Det är inte tyg modellen utan typ skinn, så man kan hålla dom vita lättare:) Snygga va?



hade!


Kommentarer
Postat av: Therese

Snygga! Jag har kikat på dom med vitt märke.. men jag e så snål! Vad fick du ge för dom där?



Jag vill gärna ses! Ledig torsdag nästa vecka!

2010-03-17 @ 16:48:48
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0