Förbannat trött!!

Är så trött på att vara trött. Har mest inte gjort någonting sen jag slutatde jobba 10 imorse. Kanske trött för att jag jobbat långhelgen!!

Eftersom jag va pålekrymden med Hampus förra helgen så ville Daniel att vi skulle göra nått som han ville denna helg. Han valde att bowla! Så på Lördag em åkte vi in till Norrtälje, Jag Fredrik, Daniel och hans vän Kevin, först gick vi och åt pizza och senar det dags för discobowling, riktigt roligt. Bjuder på lite bilder:)



I Bilen påväg på äventyr, glada grabbar!



Vi hade en rökmaskin precis bredvid våran bana:(



"Proffset" Fredrik förklarar för Kevin hur han ska sikta på bästa sätt:)



Ja här har ni en kanon-bowlare, tills det blev lite tungt för armen och jag tappa på slutet!! 



Notera mina poäng (E), mot Fredriks poäng (F) efter första rundan:) Tyvärr höll det inte till slutet:)

Var en riktigt trevlig kväll med Lillebror:) Han kan uppföra sej om han vill!!

Nu Svenska Hollywoodfruar!:)


Kommentarer
Postat av: Therese

Tänk om man hade en sån syrra som tog med en på discobowling, han har tur den där dannen!

2010-03-23 @ 15:26:33
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Eller hur! Äntligen lixom!!:) Vi har en jättestor hall nu:)

2010-03-30 @ 17:38:26
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0