Haft en familjedag.

Igår jobbade jag dag, efteråt blev jag upplockad av mamma, jöjje och lillebror och vi drog iväg till Norrtälje på bio. Kollade på Farsan, den va ok men inte så mycket som hände, men den hade sina stunder då den framkallade stora skrattatacker, mamma var värst på bion, hon skrattade så jag nästan satt och irreterade mej på henne,(Men mamma, det är bra att du har lätt till skratt:))
Käkade kycklingspett med tzatsiki innan, så jävla gott!

Ska snart bege mej ut på en runda med Sunny och sen åka till jobbet på möte och ett natt-pass.

Imorgon efter kjobbet ska jag hem till Tessan, det ska bli jätte mysigt!!

NU föna håret!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Snart kommer du!:):):)

2010-03-04 @ 11:31:04
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0