Härlig helg!

Va i fredags och kollade på herrarnas handbollsmatch mot djurgården, Rimbo vann och det var en riktigt rolig match.

Jag och Fredrik åkte sen upp till mamma och kollade på Solsidan och hämtade Sunny.

Lördagen va jag barnvakt åt lillebror. Började dagen med att gå ut med Sunny, va ute nästan 2 timmar i solen, underbart. Hem och åt korv med bröd:)

Eftersom min lilebror har ganska mycket energi så tänkte jag att lekrymden skulle va bra för honom, vi åkte och hämtade Daniel sen drog vi dit, va där mellan halv 1 och 4 och det var riktigt uppskattat, kul för killarna:)

Söndag va vi ute i solen hela dagen, så himla underbart, grilla korv och sola fejjan:)

Ska springa ut och kolla på Lindas nya hundvalp nu. Sen ska jag dra till Thuns med Wirre och Tindra, ROLIGT:)

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja. Det var jättemysigt o hon är jätte liten o söt. Jävla fint hus med!

2010-03-15 @ 11:05:55
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0