Imorgon bär det av!!!

Äntligen är Påsken här!! Betyder att imorgon styr jag lilla grå upp till Gördalen! Har först möte på jobbet 12-16 sen åker vi direkt efter de. Med i bilen har jag mina kusiner Johanna och Annie, precis som året innan:) Kommer att stanna där 1 1/2 vecka, så då blir det inge bloggande (inte för att det blir mer ofta när jag är hemma:))!! Det värsta är att jag kommer att sakna min lilla Sunny bejjbi så fruktansvärt när jag åker iväg, kommer sakna Fredrik också, men mest min Sunny bejjbi!!!:) Matte älskar dej mest i hela vaarden!!!

Aja kommer bli så himla härligt att åka upp nu, och också få stanna ett tag, hoppas på bra väder bara!!! Soool!

Har precis börjat packa, hatar att packa, det gör mej stressad. Tror jg fått med mej allt. Har även packat med mina nya snowboard skor som jag fyndade förra vintern men som jag inte fick använda då, men i år har vi sagt att vi ska iväg nån dag och åka lite, ska bli skiiit kul, eftersom min bil inte är enorm får jag lämna min gamla bräda hemma och hyra en istället, lika bäst de!!!

nej men hörni, vi ses om ca 2 veckor. ha de!!! Det ska jag!!!



Johanna och Annie i bystugan förra året, då va det hawaii-tema:)



Farmor, jag saknar dej, vi ses imorgon:)



Vad säger du Johanna. ska vi dra fram längdskidorna i år igen?:)

 



Er två kommer jag längta hem till. Det är bra att längta!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ha det så himla skönt bästaste vän! Hör av dig nått så jag vet att du lever!!



Och lycka till på mötet imorgon;)



Love u.

KRAAM!

2010-03-30 @ 22:35:45
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Åhh va mysigt! Jaaa, ring!!!!!!!



Pusskram!

2010-04-02 @ 20:07:57
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0