Ont i kroppen!

Va och spelade handboll igår.  Och jag lovar att jag kände av de imorse när jag vaknade, fy fan vad ont jag har i kroppen, mest i ryggen, blockade ett skott med ryggen(?) fråga mej inte hur det kom sej:) Men det gjorde jag iallafall. Och eftersom jag inte spelat på 2 veckor nu så kom ju träningsvärken så klart också!
Hur som så förlorade vi med kanske 20-14 eller nå sånt, riktigt surt!!!

Jobbar kväll idag, ska åka in och kolla på handbollen (herrar) i norrtälje, hoppas på en bra match, tror inge annat!

Efter det är jag ledig, hela 4 dagar!!! Händer aldrig annars men eftersom jag bytt och jobbade förra helgen så har jag nnu denna lycka:):):) 

Nu måste jag avsluta, damsugaren står och väntar!!!

Världens finaste!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hejja lite från mig med!

2010-03-12 @ 15:24:22
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0