Spenderat dagen med bästa vän!

Idag efter jobbet körde jag i snöstormen hem till Tessan i Täby, blev bjuden på soppa och pannkakor, var riktigt gott. Medans värden mitt emot mej (Tessan) fint åt två pannkakor (lagom), åt Gästen (jag) oblygt 5 mumsiga pannkakor med socker på. Satt fint de! Tack bästis för god lunch och trevligt sällskap.



Måste också tacka för presenterna, det kommer användas i ikväll:)

Min vän Jennie åker till Thailand¨på Tisdag (jag är avundsjuk), så hon var här och lånade resväska, sommarkläder och en bok, jag önskar henne en underbar semester, det är hon värd!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jaa! Den är kanon! Kul att ni gillade den! Tog ni ris till eller?



Kul att vi la upp bilder från samma kväll!!:)

Love u!

2010-03-04 @ 21:55:03
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0