1 Maj

Äntligen Maj, det betyder snart Juni, en månad som jag längtar till, jag åker till Tunisien, sommarn kanske vill komma, jag fyller år, VI firar 5 år tillsammans och så ska vi äntligen flytta, shit vad jag vill flytta NUUU! Har packat massa idag, duktigt!:)

Igår va det valborg, jag jobbade först sen grillade vi hemma hos Mamma, började regna så vi fick bära upp grillen under tak. Men vad gör de:) Åkte hem vad halv 10, sov innan 10, var fasligt trött:)

Jag är ensam hela dagen idag då Fredrik har en heldag med sina fotbollsvänner, så vi får se vad denna dag bjuder på. Säker spenderar jag den med Mamma. Älskade mamma:)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jaa! Snart är det juni och semester!!

2010-05-01 @ 15:53:34
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Linda

Förstår det! Mår du bra annars, inge illamående eller så? Ja vi mår bra, varit friska över en vecka! jippi :) varit mycket sjuka det här året.. Hoppas allt är bra med er, och grattis också till huset!

2010-05-01 @ 17:42:22
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0