Fy satan!!

Sitter nu här och har betalat räkningarna, och har världens ångest!! Sunnys förskring kom nu väldigt lägligt när vi ska flytta och allt, 3000 kr kostar hennes försäkring! Inte klokt!! Jag ska oxå lämna in bilen nästa vecka på lack (fixa bulor), 5500 pengar kommer det att kosta mej, trevlig början på sommaren Emma!!!

Tur jag är frisk iallafall:)

Imorgon tar jag med mej Veronica och Tindra hem till Tessan i  Täby, ska bli mysigt. Undra om hon bjuder på Lunch när vi kommer, det brukar hon faktiskt göra, husmor Therese?:)

Snart möte och en natt på jobbet!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe. Klart att jag gör! Bebis måste ju ha mucho mat! Ses imöra!!

2010-05-26 @ 14:53:36
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0