God Lunch och Blommor.

Har varit till Tessan idag, hon bjöd på gudomlig lunch och trevligt sällskap:) Hon hann också med att skrämma skiten ur oss (mejochwirre) då hon fick magsmärtor blev kritvit i ansiktet och svettningar, när hon sen också tänkte börja spy visste jag inte vad jag skulle ta mej till. Inte en gång till Therese!!

Hon blev som tur bättre, så då drog vi till Plantagen, Tjejrna shoppade och jag höll min plånbok stängd (klapp på Emas axel). Tessan hittade nått jätte fint blommigt, sånt vill jag ha utanför mitt hus sen:)

 Det är en stam där under också, jätte ballt.

Wirre fick jätte fint på sin balle också, och det kliar i mina fingrar.. Vill också!!

 

Jag har precis kollat på finalavsnittet av desperate på datan, jag jobbar nästa Tisdag.  Och gud så jag grät!! Nu längtar man juh till hösten när de drar igång igen:)

 

Imorgon blir det Täby igen, men då SATC 2!!!!!!:)


Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe. Nej, inte en gång till!!;)



Tack för en mycket mysig dag. Vi ses imorgon, välj ut några riktigt bra böcker!:)



Du kommer ha att göra hur mycket som helst snart i trädgården så jag tycker du ska vila upp dig nu.. :)



Ses imöra babe!

2010-05-27 @ 20:25:19
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hej Tjejen :)

Va roligt att du hittade min blogg :D hihi.



Jo tack här är allt bra,lite trött bara :p

Hur är det med dig då? :)



Tack så mycket & grattis själv :)

Hur känns det med magen? :)

Ja jag går in i vecka 33 på Tisdag ;D

Vilket datum har ni BF ?



Det ska jag göra ;)



Kram på dig.

2010-05-28 @ 10:55:40
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0