Helgen.

Fredag: Jobb

Lördag: Avslutning med handbollslaget, vi va hemma hos Anna och grilla och körde 5-kamp. Va jätte trevligt och otroligt varmt. Känns himla tråkigt att inte kunna åka med och spela i Åhus i sommar. Man får tänka på vad man får istället, då är det helt ok:)



Lindas lilla vovve Lucas va med oxå, jättesöt och jättekaxig:)


Sunny fick också följa med och hon tyckte det var varmt som satan, stackare. Men hon var jätte glad och fick springa efter boll mest hela dagen:)

Söndag: Jag och fredrik åkte till Täby Centrum, jag behövde lite sommarkläder tills jag åker till Tunisien, då jag har växt ur alla mina shorts och så:) Var lite kaos i centrumet då det först blev strömavbrott och totalt kolsvart, när jag står inne på gina, va tvungen att släppa allt man hade och lämna butiken, efter ett tag kom strömen tillbaka och vi fick fortsätta shoppa, men sen står vi i kön inne på stadium och har hört värsta åsk-smällarna och regnet öser ner där ute, då går brandalarmet, va återigen tvungen att lämna allt och denna gång utrymma täbycentrum, vilket kaos, tillslut fick vi komma in igen vi tog fort det vi skulle ha och åkte sen hem, phu!!

Såg också sen när vi åkte hem att det var kö ändå till stoppet för dom som skulle in mot stan, snacka om att vi åkte i rätt tid!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilket toppen väder ni fick hos Anna! Niice som satan.



2010-05-24 @ 17:48:57
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: veronica

haha vilket jäkla kaos alltså!

2010-05-24 @ 21:53:28
URL: http://prezidentochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0