Räknar dagar

Jag längtar så jädrans tills vi flyttar, börjar bli trött på mej själv nu, de är det enda jag tänker på!!
Tänkte få med mej Fredrik på en promenad förbi huset snart. Vill titta och planera:)

Något jag blir stressad över är barnvagn, det är inte klokt vad förvirrad man blir, även fast det är ett tag kvar så känner jag mej jätte stressad till att hitta den pefekta vagnen, eller finns det nån perfekt vagn? Verkar inte som de!!

Va hem till moster Linda igår, jätte mysigt. Satt på hennes ballkong och stekte:) Hon bjöd på nybakad blåbärspaj och vaniljsås, mmm vad gott det var:) Gick även en sväng förbi Perra och Tanja och klämde lite på lilla bebisen!!!



Linda och Neo.

Kommentarer
Postat av: veronica

A men tänk vad mycket JAG längtar tills JAG flyttar:) Du har ju ett hus och flytta till, jag då stackarn har ju inget att flytta till;) Heheh ne men de ska bli jättekul när ni flyttar! Kommer bli kanonfint! ses imorgon!

2010-05-19 @ 22:14:55
URL: http://prezidentochjag.blogg.se/
Postat av: linda

men emma... fyy vilken hemsk bild!!

2010-09-26 @ 21:33:58
Postat av: linda

men emma... fyy vilken hemsk bild!!

2010-09-26 @ 21:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0