Till jobbet idag.

Kl 12 idag ska jag åka till jobbet, ska bli skönt att återgå till det normala igen, även fast jag bara vart hema en vecka så känns det som en evighet... Har bara mötestid 12-16, så det blir en mjukstart innan jag går på långhelgen sen!

Igår mötte jag upp Fredrik efter jobbet så åkte vi in till Norrtälje och handla på flygis, är småjobbigt att åka bil men blir nog lättare för varje åktur man tar. Ska däremot nu sälja min lilla älskade pärla, just för att jag känner mej otroligt otrygg i den. Får se vad vi hittar istället, men det blir en stor bil iallafall!!

Nu ut med Sunny!:)


Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas det går bra på jobbe!



Du har alltså bestämt dig för att sälja nu, låter som en bra idé. Fredrik är väll den som får lägga mellanskillnanden vaa?? Klart det är! :)



Jag kommer till bimbo kl 11.15 imorgon. Så hinner vi umgås iaf 1½timma innan jag börja jobbe.

Hörs senare!

KRAM

2010-05-12 @ 14:04:47
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0