Tur man inte vet hur morgondagen ser ut!

Jag har varit med om det näst värsta i mitt liv, en nära döden upplevelse, då en mötande bil kommer över på våran sida, rakt emot oss!! När jag tänker på just krasch-ögonblicket får jag en järnsmak i munnen, så himla obehagligt!! Min jobbarkompis körde bilen och vi båda klarar oss väldigt bra!
Stunden innan jag kommer till KS och får veta att våran lilla flicka i min mage lever och mår bra vill jag aldrig vara med om igen, den stunden var vidrig, och något jag int önskar min värsta fiende!!

Att sen få krama om Fredrik och mamma och att få prata med min älskade vän Therese efteråt var underbart!
Man förstår hur mycket man älskar dom, just i sånna ögonblick!!

Det enda som är synligt inte ens en vecka efter detta är ett lite blått knä. Kan fortfarande knappt fatta vilken jädrans tur vi hade!!   Fortfarande väldigt öm på vissa ställen i kroppen men det är väl kanske inte så konstigt. Gud tror jag fortfarande inte på, men kanske att dett finns nån skyddsängel!!:)

Tack alla som visat sin omtanke, har betytt jätte mycket!! Ni har varit så gulliga:)


Har precis kommit hem från MVC där jag fick bekräftat ännu en gång att allt är bra med den lilla därinne, känns så otroligt skönt att höra.

Till nå annat, Idag fick jag en liten kusin, Morbror Perra och Tanja fick en liten pojke, Grattis, grattis:)

Just ja, ska ju bestämma nu vart man vill föda, någon som vill rekomendera nått?:)
tack alla som visat er omtanke efter


Kommentarer
Postat av: Therese

Min älskade Emii. Vi måste ses!

2010-05-10 @ 17:49:56
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Veronica

Bb Danderyd va jättebra! Alla va gulliga och omtänksamma! Men bb Stockholm (trappan upp;)) är nog oxå jättebra!!!

2010-05-10 @ 21:55:19
URL: http://prezidentochjag.blogg.se/
Postat av: Tess

Har tänkt på dig och bebisen i magen sen jag fick reda på vad som hänt. Verkligen skönt att det ändå gick så bra som det gjorde! Skyddsängel indeed!



Och på tal om bb, jag kan ju rekommendera bb Borås ;)

2010-05-11 @ 00:59:55
URL: http://lutzia.blogg.se/
Postat av: Therese

Jaa! Och idag är det tisdag! Han skulle bara ha den förra veckan sa han.. du kan ju tänka dig hur han ser ut.. Buuhuuuu :(

2010-05-11 @ 09:37:41
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Elli

Vad skönt att allt gick bra med er! Förstår att det måste varit fruktansvärt! En "vanlig" bilolycka är illa nog, men med en liten bebis i magen måste det ju vara ännu värre!

Vad kul att ni ska ha en liten föresten :)

Och på tal om BB, så tycker jag Danderyds BB va hur bra som helst :)

2010-05-12 @ 21:28:31
URL: http://ellimedtva.blogg.se/
Postat av: Elin A

Hej, Hörde att du hade blogg så snokade reda på den! Tur i oturen med olyckan ändå och grattis till bebisen :D Hoppas vi ses nån dag!

2010-05-13 @ 11:06:40
Postat av: Emma

Hej Elin:)

Tack så mycket. Det gör vi säkert.

Ska in på spa dag på dedär stället nu i början av juni, hoppas det är bra då! Litar på dej:)

2010-05-13 @ 16:10:43
URL: http://emmaenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0