Underbart!!

Gårdagen var underbar, satt i håstaparken med Wirre, Tindra och hundarna hela fm, hade lite lunch och fika med oss, köpte skvallertidning och hemmatidning och bara mös:) Brände mej dock på ryggen så jag hade svårt att somna igårkväll!!

På kvällen klippte jag mej, klippte av gansk mycket, var så himla slitet!! Så skönt nu efter, att kunna borsta håret igen:)

Nu har Jompan vart förbi och druckit kaffe, hon åker utomlands imorgon, Ha det super Jompan!!:)

Ska snart göra mej iordning för ett kvällspass på jobbet, tycker att det är svårt varje dag och veta vad man ska ha på sej, inget sitter skönt längre, måste åka och köpa nya större kläder:(



Här tillbringar Sunny sin tid mest hela tiden nuförtiden. Hon är lika glad som vi andra att sommaren äntligen har kommit. Och japp, min Sunny-bebis får ligga på bordet om hon vill och mår bra av de:)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vill oxå bli brun!

2010-05-21 @ 12:21:52
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja men visst är dom!



Ja, inte blir man brun av att städa o stryka.. åh nu när det är klart säger alexander att vädret ska bli sämre.. jag får väll blända alla ett tag till då!



Trevlig helg snyggaste du! Jobbar du korthelg?

2010-05-21 @ 16:55:49
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Har suttit och försökt göra en header till dig då jag tycker din blogg ser riktigt trisst ut men när jag nästan var klar sabbades hela skiten. Trött man blir!!!!!! Jag som hade gjort en så söt bebis header!:(

2010-05-21 @ 21:37:37
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Jaha, tyckte väll de var lite knasigt att du jobba;)

Hoppas ni får trevlig ikväll! Ta´t lugnt med alco;) haha



Vi ska strax åka o plocka upp den lille nu. Sen bär det av! Ja, vi måste ses! Onsdag? Jag går av natt då. sen när jag ledig torsdag.



kram

2010-05-22 @ 09:32:17
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0