.......

Min bästa vän är så bra!! Igår tog hon körkort, en vanlig måndag blev till julafton:) Så glad för hennes skull.
Grattis, grattis, grattis!!!

Jag sätter mej ocj ska skriva ett inlägg, men kommer inte på någe att skriva. Trist att varje gång börja med "Idag har jag..." eller "Igår var vi..."   Men vad ska jag skriva då??? 

Här kommer lite bilder.

Morbror Hampus och Lova:)


Badtajm..



Lova har hittat händerna, men det blir lite jobbigt att hålla koll på ögonen också:)



Det tar på krafterna att agera "Storasyster"




LINDA: Fikabilden gick inte att kopiera och lägga in:(




Kommentarer
Postat av: Therese

Gud va jag saknar er!! Ses snart!!!!!!!! :) O tack:)

2010-11-24 @ 17:48:18
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Moster Linda

typiskt! jag testar igen då så får vi se :)

2010-11-24 @ 18:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0