Fortfarande träningsvärk.

I helgen blev jag medlurad till Åkersberga för att spela handbollsmatch. Mitt gamla lag var kort med folk och jag som inte kan säga nej, ställde ju så klart upp:) (Lova var med på bänken och sov hela matchen:)).
Men ajajaj vilken träningsvärk jag har nu, har knappt kunnat röra mej sen i lördags, värken kom redan i bilen påväg hem, ryggen håller på att ge vika och i benen och magen sitter den riktigt onda träningsvärken!!!

Aldrig igen!!!

Nu kommer Madde, hon ska fixa mina naglar, hej så länge!!!

Bild från i Söndags hos johan och Emelie!!

Kommentarer
Postat av: Elli

Oj, oj, oj, vad imponerad jag blir! Jag hade ALDRIG orkat eller klarat av det så snart efter en förlossning! Helt otroligt!

2010-11-30 @ 17:50:34
Postat av: Elli

Haha! Jag blev så chockad att jag glömde skriva att det är en jätte söt bild :)

2010-11-30 @ 17:51:57
Postat av: Elli

Haha! Jag blev så chockad att jag glömde skriva att det är en jätte söt bild :)

2010-11-30 @ 17:52:51
Postat av: Therese

Haha. Tur att jag sa nej!! Ditt mål för nästa år; våga säga nej!



Saknar er redan!

2010-11-30 @ 19:15:29
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0