Jag har satt ett datum.

Nu har jag bestämt mej. Den 10 Januari ska jag börja kämpa för beachen 2011:) Tänkte att jag inte kan börja nu innan jul och allt. Jag menar inte att jag ska svulla som en gris nu fram till den 10 januari, men det är först då som jag ska börja på allvar med vägningar och mätningar:) Jag har bara vägt mej en gång efter att Lova kom, det var ca 1 vecka efter och då hade jag gått ner 10 kilo. Jag vill därifrån gå ner 15 kilo till, då jag inte va nöjd med min vikt när jag blev gravid. Jag vill komma ner till 60 kilo. Japp där hade ni min nuvarande vikt med lite tänk:)
Jag ska nog ställa mej på vågen när jag ska till bvc på onsdag och kolla vilket håll det går åt:) Jag har nämligen varit hungrig konstant sen Lova kom:) Men med några extra kilon kom också världens underbaraste!!!

Mammas lilla fisunge:)


Kommentarer
Postat av: Moster Linda

ååå va söt hon är!! :) äntligen får jag gosa med henne lite idag ;)

2010-11-16 @ 08:45:24
Postat av: Veronica

Jag är med dig emma!!!!! Den 10 januari börjar allvaret! Samma målvikt har vi med:)

2010-11-16 @ 15:37:29
URL: http://sindarvelukas.blogg.se/
Postat av: Therese

Hihihii. Då är vi 2 som är stolta som tuppen! Du o jag:)



Ses på fredag!

2010-11-22 @ 19:13:46
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0