Jätte besviken.

Nu har jag hämtat in julkartongerna, och usch vad besviken jag blev. Det här blir våran första jul i vårat hus, och jag märkte nu att ingenting passar som jag vill!!!
Vi hade också köpt en julstjärna att hänga i vardagsrumsfönstret, den va inte fin kan jag säga.. Handla inte julstjärnor på rusta! Usch!!!    Nej nu blev min Fredag lite förstörd känner jag, dessutom får jag inte igång någon brasa:(   

Jaha bara att ta sej ner till presentaffären imorgon då, det här funkar ju inte!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh. Tråkigt. Hoppas du hittar nått på presentaffärn! :)

2010-11-26 @ 18:04:56
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Jompan

Usch det lät inge kul.. :( Men tänk vad fint det kommer bli sen när du hittat allt som passar :) presentaffärn har säkert något! Lycka till!

2010-11-27 @ 09:58:07
Postat av: Farmor

Du får säkert tag på ny adventstjärna,ha förtröstan.

det blir säkert som ett dockhus hemma hos er när ni har pyntat färdigt,krama lillskruttan från mig,hon är sååååå söt/kramar

2010-11-27 @ 10:43:43
Postat av: Therese

Ringde Maja dig? Hon ringde och frågade om jag ville spela match i åkersberga idag men tackade nej då harry är här. Tipsade om dig.haha.



Kram<3

2010-11-27 @ 19:44:53
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Linda

Trisst, fast mina stjärnor som är inköpta där är fantastiska! Du msåte valt fel ;D



SÖtis till bebis ni har!!

2010-11-30 @ 18:43:34
URL: http://missclefberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0