Lova här!

Hej, eftersom min mamma är så dålig på att blogga så får väl jag slänga in ett inlägg!!

I veckan var vi på mammas jobb och hälsa på. Va väldigt trevligt, fick träffa Nilla då¨också som är mammas jobbarkompis bäbis. Hon föddes 2 veckor efter mej, hon verka som en snäll tjej, vi blir nog vänner:)

Jobbarkompisarna verka juh underbara, dom hade beställt en jättefin tårta, den va rosa med två bäbisar på, så stod det Lova och Nilla på den. Mamma va så dum att hon inte tog med kameran. (Anna, om du läser dehär, du får jätte gärna skicka tårtbilder till mej, [email protected]). Sen fick jag ett par rosa Converse, dom var det sötaste mamma sett:)




För nån timme sen tränade jag lite i mitt djungegym som jag fått ärva av morbror Hampus:) Det är med blandade känslor som jag lägger mej i gymmet!!





Igår gjorde jag mamma stolt som tuppen!! Jag vände mej från mage till rygg när jag låg i gymmet! Här händer det grejjer:)

Nu väntar vi på "Så mycket bättre".    trevlig lördagkväll!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Underbara unge! Bäst att inte lämna henne med blicken vid blöjbyten alltså, de går undan! Hon var jätte fin på dopet och skorna är att dö för;) pussa lova!!

2010-11-13 @ 23:00:04
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0